IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

The Time of The Marauders (A&S)

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 04, 2015 9:23 am

Sirius liet zich ook languit in zijn kussens zakken. "Ik heb een gevoel dat je kansen in je voordeel zijn kerel, ik weet zeker dat als je haar even met rust laat ze vanzelf naar jou toe zou kunnen komen. Ze is zo gewend aan je aanwezigheid dat ze het waarschijnlijk zal missen". Hij lachte luid om zijn eigen genialiteit.

Remus luisterde naar Tops en grijnsde. "Klinkt als een goede vakantie. Mooizo!" zei hij en hij kwam overeind. "Ik ga maar eens kijken hoe het met de jongens is. Zie je later". en hij kwam overeind en ging ook naar de slaapzaal.

Lily keek naar Arya. "Op dat moment was hij ook niet veel beter. Al dat kinderachtige getreiter ook de hele tijd". Ergens vond ze het ook zijn schuld dat Severus zo tekeer was gegaan. Ze had een schijthekel aan die hele dag en wilde die dag het liefste voor altijd uit haar geheugen bannen. Ze was zo boos geweest.

Riven knikte naar hem. "Tot zaterdag" zei ze met een vriendelijke grijns om haar lippen. Vervolgens liep ze de trap op, naar de toren waar de leerlingenkamer van Ravenclauw zat.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 04, 2015 9:33 am

' dat kan ik misschien het beste doen. Het enige wat me bijna er van weerhoud is tot het uit jou mond komst.' Zegt hij plagend en toch beetje serieus tegen sirius. Al had hij gedeeltelijk gelijk hoopte hij. Dan kijkt hij op als hij iemand de trap hoort op komen en hij pakt het kussen en gooit die naar remus toe als die in de deur opening verschijnt.

Tops keek remus na die was altijd de vriendelijkheid zelf tegen alles en iedereen. Ze had hem eigelijk nog nooit boos gezien. Dan gaat haar blik naar lily en arya.

Arya keek lily aan en knikte.' Je hebt waarschijnlijk gelijk.' Zegt ze en ze keek naar de haart. ' ik denk tot ik zo lekker onder de wol kruip. Aangezien het morgen onze eerste les dag is.' Zegt ze. Tops kreunde de bij die woorden.

Regilius keek riven even na om vervolgens naar de leerlingen gen kamer te lopen.
------------

Zullen we naar zaterdag door spoelen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 04, 2015 10:05 am

Zaterdag:
----

Riven had er voor gezorgd dat ze netjes om 10 uur op de afgesproken plek stond. Ze had haar haar op een slordige staart en droeg een leren tas over haar schouder. Ze had wel zin om een frisse neus te halen in Zweinsveld en was benieuwt wat Bellatrix zou doen als ze erachter kwam. Ze vond de bedreiging bijna grappig.

Lily zat in de leerlingenkamer met een boek op schoot. Haar mooie rode haar hing in een soepele vlecht over haar schouder en een klein plukje hing los voor haar gezicht. Ze was helemaal opgeslokt door het boek wat ze aan het lezen was en niet bezig met wat er om haar heen gebeurde.

Remus zat aan de ontbijttafel met een stapel boterhammen voor zich.

Sirius sliep nog, hij hield niet van ochtenden en bleef op zaterdagen altijd zo lang mogelijk in bed liggen. Hij snurkte zachtjes.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 04, 2015 4:44 pm

Regilius kwam aan gelopen en was iets later dan geplant en hij zag riven al staan. Hij schaamde zich omdat hij haar had laten wachten en hij liep tot bij haar. Zijn haren stonden wat door de war en hij had een warme trui aan en ook een tas bij.' Sorry tot ik wat later was.' Zegt hij rustig tegen haar.' Zullen we dan maar.' Vraagt hij.

Arya lag nog te slapen.

Tops liep door de leerlingen kamer heen naar de gang ze ging naar de geoten zaal voor te ontbijten. Na een tijdje lopen zag ze door een raam tot Regilius met een meisje liep. Dat had ze nog nooit gezien naast Bellatrix en haar gang.

James was zich klaar aan het maken. Deed zij normale kleren aan en keek even naar sirius toen hij naar onder ging in de leerlingenkamer zag hij lily zitten lezen. Zijn hard sloeg een slang over maar hij zei niks tegen haar en hij ging de leerlingen kamer uit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 04, 2015 8:07 pm

"Je bent echt 1 minuut later, maak je niet druk" zei Riven geamuseerd en ze begon te lopen. "Hoe was je eerste week op school?" eerste weken waren altijd er even inkomen en zelf vond ze het rustig opstarten altijd wel prettig.

Sirius werd wakker en bleef nog even languit in bed liggen.

Remus was rustig aan het eten.

Lily hoorde het portret dichtslaan en keek even op. Vervolgens ging ze nog even verder met lezen maar het lukte haar niet om er in te komen dus legde ze haar boek weg en stond ze op om naar de grote zaal te lopen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 4:17 am

Regilius voelde tot zijn wangen warm werden terwijl hij met haar mee liep.' Ehm ik vind het redelijk het zelfde gaan.' Zegt hij nuchter.' En jij.' Vraagt hij en duwt zijn handen in zijn zakken.

Tops kwam de grote zaal in en keek rond tot ze remus zag ontbijten en ze ging naast hem zitten." Goede morgen.' Zegt ze vrolijk.

James dwaalde wat door de gangen tot hij ook de grote zaal in kwam en hij zag tops en remus samen zitten waar hij vrolijk bij ging zitten." Goede morgen samen." Zegt hij terwijl hij zijn bordt vol legde met van alles en nog wat.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 4:51 am

Riven haalde haar schouders op. "Ik vond het wel lekker weer op te starten" zei ze terwijl ze over het pad richting Zweinsveld liep. "Al is het altijd fijn dat het weer weekend is natuurlijk".

Remus grijnsde naar Tops. "Goedemorgen", antwoorde hij. Niet veel later dook ook James op aan de ontbijttafel. "Ook goedemorgen" lachte hij naar zijn vriend. Hij nam nog een hap van zijn boterham. "Hebben jullie een beetje geslapen?

Sirius rolde met heel veel tegenzin zijn bed uit en begon zich te wassen en aan te kleden. Op een sloom tempo ging hij de trap af en liep hij de leerlingen kamer in.

Lily kwam inmiddels ook aan bij de grote zaal en zag vanuit de deur al dat Tops bij Remus en James zat.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 4:59 am

'Kk geef toe tot ik graag leer en weekend kan fijn zijn.' Zegt Regilius eerlijk en hij liep door tot ze in zweinsveld zijn en hij keek rond. ' kom ik trakteer.' Zegt hij terwjjl hij naar een van de restaurantjes liep. Hij heild de deur voor haar open.

Tops begon haar bordt te vullen. ' Jah. ' Zegt tops en ze pakte een kop koffie.
James stopte zijn mond vol.' Als een bok.' Zegt hij met vollen mond. Tops keek op en zag lily en zwaaide naar haar.

Arya kwam ook uit bed en was zich klaar aan het maken en kwam de trap af gerend als ze ziet tot het zo laat is en ze liep tegen sirius aan.' Oh...Sorry. ' Zegt ze geschrokken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 5:05 am

Riven liep met Regulius mee en lachte. "Dat hoeft niet hoor! Ik kan heel goed voor mezelf zorgen" zei ze met een grijns en ze nam plaats aan een tafeltje. "Precies op tijd voor een brunch".

Remus moest lachen om de dubbele betekenis van James grap. "Mooi om te weten" zei hij geamuseerd. "Was Sirius nog steeds aan het pitten?"

Lily zwaaide terug naar haar vriendin en ging bij Tops zitten. Enigszins een beetje met tegenzin omdat James daar ook zat maar dat liet ze niet merken. Ze pakte wat cornflakes en deed er melk bij.

Sirius schrok op uit zijn roes en zag dat Arya tegen hem op was gelopen, of andersom want hij was voor zijn gevoel ook nog niet helemaal erbij met zijn hoofd. "Ook goedemorgen" zei hij terwijl hij een geeuw onderdrukte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 5:22 am

' Jah maar een echte heer zou dat niet doen. Dus alsjeblieft laat me deze keer trakteren.' Zegt Regilius charmant tegen haar en hij ging ook aan de tafel zitten. ' dat was ook de bedoeling.' Zegt hij en hij bekeek de kaart.

' goede morgen.' Zegt tops tegen lily terwijl ze verder at.
James keek heel even op naar lily maar dan gaat hij verder met eten en deed wat sirius zei. Haar geen aandacht geven zoals hij normaal deed.

Arya bloosde.'je kan bijna middag zeggen.' Zegt ze dan en deed haar truitje goed.' Ik ga net ontbijten was een beetje laat geworden gisteren.' Bekent ze en ze liep naar het portret. ' Ga je mee.? Vraagt ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 6:25 am

Riven rolde met haar ogen. Van dat soort dingen was ze totaal niet, maar ze wist dat het waarschijnlijk weinig zin had om met hem de discussie aan te gaan. "Als je dat nodig hebt om jezelf meer man te voelen dan zal ik je niet stoppen", zei ze met een knipoog en ze bekeek te kaart.

Lily glimlachte naar Tops. Het viel haar meteen op dat James weinig aandacht aan haar schonk, wat ze totaal niet gewend van hem was. Ze trok haar wenkbrouwen even op en bracht haar aandacht toen terug naar haar bord en begon te eten. "Gaan jullie niet naar Zweinsveld?" vroeg ze aan de groep in zijn geheel.

Remus haalde zijn schouders op. De eerste jaren was Zweinsveld leuk en spannend geweest maar hij en zijn vrienden konden er heen wanneer ze wilde en om nou ieder weekend in dat dorp rond te hangen ging hem iets te ver.

Sirius lachtte. "Ja ik weet het, niks beter dan de ochtend overslaan in het weekend en pas tegen elven je nest uit te rollen", zei hij grijnzend. "Ik had wel honger dus dat was eigenlijk wel het plan ja". Hij duwde het portredgat open en liet haar voor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 6:40 am

Regilius bekeek de kaart en glimlachte om riven haar woorden. Uit eindelijk wist hij wat hij wilde en deed daarom de kaart dicht en niet veel later kwam een bediende.' Wat willen jullie.' Vraagt ze.'ik wil graag een uitsmijter met spek en een boterbier.' Zegt H8j en keek riven vervolgens aan.

Tops kreeg een speelse grijns rond haar lippen.' Nou ik was van plan hier te blijven maar ik zag mijn neefje net met een meisje en als ik eerlijk ben ben ik nieuwschierig Hoe dat af loopt.' Fluistert ze en ze keek lily aan.

James pakte wat warme chocolademelk en dronk er wat van. Dan ging zijn blik even naar tops en dan naar remus. Hij moest even denken over wie tops het had maar dan valt het kwartje.' Die spreekt nooit. ..nooit met een meisje af.' Zegt hij ongelovig tegen tops.

Arya lachte.' Volgens mij ben je van de ho gek ook wakker geworden anders lag je nu nog te slapen.' Zegt ze en ze liep door het portret.' Dankje.' Zegt ze tegen sirius terwijl ze door liep en na een tijdje kwam ze in de grote zaal en keek rond en zag remus James tops en lily bij elkaar zitten.

Bellatrix had gehoord tot Regilius met die meid op stap was naar zweinsveld en dat stond haar niks aan. Ze was met een paar van haar groepje aan het vertellen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 10:12 am

"Doe mij maar een boterbier met een geitenkaas salade", zei Riven tegen de ober en ze legde de kaart weg. "Dus, vertel eens, wat houd je bezig?"

Lily keek verbaasd naar Tops, "Bedoel je het broertje van Sirius? Maar die praat nooit met iemand.." zei ze vol verwondering. "Interessante ontwikkeling, een meisje van Zwadderich?"

Remus was druk op zijn boterham aan het kouwen terwijl hij het gesprek volgde. Het zou toch wel bizar zijn als Regulius eerder een vriendin had dan zij driexD

Sirius grinnikte en liep samen met Arya naar de grote zaal. Toen hij zijn vrienden met haar vriendinnen samen zag zitten bleef hij enkele seconden verbaasd stilstaan. Vooral Lily die zo dicht bij James zat was een bijzondere ontwikkeling. Hij liep naar de rest toe en plofte naast James neer. "Wat is hier voor een gezellig onderonsje?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 05, 2015 4:48 pm

Regilius keek riven aan en knipperde wat verbaast met zijn ogen door die vraag. Wat hem bezig heild kon hij die dingen haar vertellen.' Spreuken. Vloeken. Mijn familie. ' Zegt hij langzaam en het klopte hij was geïnteresseerd in spreuken daarom las hij zo veel boeken hij wilde zo veel mogelijk weten.' Wat houd jou hier bezig.' Vraagt hij op zijn buurt.

Tops glimlachte nu ze lily haar interesse had gewekt daar over.'Jah hem bedoel ik en het mooiste komt nog het is geen meisje van zwadderich maar ravenclaw.' Zegt ze met een kleine grijns rond haar lippen. En ze keek James heel eventjes aan en vervolgens remus en dan weer naar lily ' Dus heeft iemand zin om naar de snoep winkel of de boek winkel daar te gaan." Vraagt ze als hint om daar te gaan spieken.

James keek tops verwondert aan en verslikte zich bijna toen ze ravenclaw zei. En hij hoesje even uit en keek ongelovig naar remus. Tot sirius bij hem neer ploft.' Ga goed zitten vriend anders val je van je stoel af.' Regilius heeft een date met een meisje van ravenclaw.' Zegt hij nog wat schor van het hoesten. Hij keek daarna even naar lily maar zei niks.

Arya ging naast lily zitten en moest lachen.' Nee die praat nooit met iemand naast een paar zwadderaars dan.' Zegt ze en keek lily aan die nu zo bij James in de buurt zat.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 2:21 am

Riven luisterde en knikte, hij was wel een type boekenwurm. "Vanalles, school, transfiguratie, mijn vrienden, ik kan zo wel eindeloos doorgaan" zei ze met een lach.

Lily rolde met haar ogen om Tops idee├źn. "Pff wat maakt jou het uit? Zo durft die arme jongen toch nooit meer een meisje mee te nemen", zei ze. "Je komt er vast snel genoeg achter als er wat speelt tussen die twee".

Sirius bekeek het gezelschap vol verbazing. Zijn broertje met een meid. Alsof de dag nog niet gek genoeg begonnen was. "Pff onzin, meisjes zijn bang voor hem", zei hij met een bulderende lach. "Maargoed, als dat echt zo is mogen we wel eens opschieten jongens, straks heeft hij gup eerder een vriendin dan ons allemaal". Maar hij wilde er verder zich er niet mee bemoeien, hij had het contact met zijn familie verbroken. Ook met Regulius.

Remus moest onverwacht heel hard lachen aangezien hij eerder precies dezelfde gedachten had gehad als Sirius. "Wil je hem serieus gaan bespieden Tops?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 5:26 am

Regilius moest lachen om haar was lijstje met dingen en tot ze nog door kon gaan. Dan wordt hun eten gebracht.' Laat het je smaken.' Zegt hij tegen riven terwijl hij begon te eten.

Tops grinnikte en keek lily aanm' je weet hoe nieuwschierig ik ben om roddels hier in het kasteel. ' Zegt ze schouder op halend. ' maar je hebt gelijk ik kan wel wachten tot ik iets hoor iets zeg me tot dat niet lang duurt.' Grinnikt ze en ze pakte nog wat te drinken en keek naar sirius die ook moest lachen. En om zijn opmerking.

' deze blijkbaar niet.' Zegt James tegen sirius terwijl hij weer verder at en hij keek heel eventjes naar lily. En dan weer naar zijn vriend terwijl hij glimlachte en hem een duw gaf.'niet van stapel lopen sirius anders breek je te veel harten.' Zegt hij tegen hem.

Arya was op haar cracker kaas aan het doen en luisterde naar de gesprekken.ze hoorde sirius en rolde met haar ogen terwijl ze erna even naar hem keek.' Nou lily en tops wat gaan we vandaag nog doen.' Vraagt ze aan hen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 6:25 am

Riven keek naar haar bord en glimlachte, het zag er heerlijk uit. Ze begon rustig te eten en nam af en toe een slok boterbier. "Al enig idee wat je wil gaan doen na zweinstein?? Het 5e jaar beginnen ze daar naar te vragen".

Sirius haalde zijn schouders op. "Ik en harten breken? Laat me niet lachen, een beetje slimme meid blijft veilig bij me uit de buurt", zei hij geamuseerd. Als hij het leuk had met zijn vrienden was hij al meer dan gelukkig.

"Het is mooi weer, ik ga denk ik gewoon ergens bij het meer rondhangen". zei Remus bedachtzaam.

Lily dacht na. "We kunnen vanalles gaan doen, huiswerk bijvoorbeeld", en ze wierp even een korte blik naar James, de laatste keer dat hij tegen haar iets had gezegd ging over huiswerk. De plostelinge omslag bleef ze erg vreemd vinden.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 6:39 am

Regilius at en keek zo nu en dan naar riven. Hij wilde net een slok van zijn boter bier pakken als riven een vraag stelt. Een vraag waar hij vele antwoorden op kon geven. Maar toch weerhield hem iets er van.' Ik weet niet wat ik wil.' Zegt hij langzaam en hij was even stil en nam nog een hap van zijn eten. Hij wist wat zijn familie van hem verwachte.' En jij weet jij het wel al.' Vraagt hij.

Arya hoorde sirius en ze wist tot het klopte zijn woorden. Ze bleef naar lily kijken en glimlachte.' Jah ik moet ook nog wat doen aan mijn huis werk.' Zegt ze. Daar was ze net als lily toch wel altijd op tijd mee klaar.

Tops kreunde.' Kom op het is zaterdag dan ga ik geen huiswerk maken zeker niet na de eerste week les.' Zegt ze koppig ze nam een slok van haar drinken. Ze bedacht nog wel wat.

James glimlachte naar sirius en kan zich eigelijk ook niet voorstellen tot hij zich aan iemand zou binden. Dan hoort hij remus en kijkt naar hem om.' Ik ga met hem mee. Voor je het weet is het al herfst.' Zegt hij en hij pakte zich nog een appel en stond al op.' Dag dames.' Zegt hij en hij keek ze aan en bij lily bleef hij weer even ha gen al keek hij snel weg. Vervolgens begon hij de grote zaal uit te lopen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 6:47 am

"Ik wil graag mysteries onderzoeken, vormen van magie waar nog weinig over bekent is bijvoorbeeld. Of misdaden onderzoeken. Lijkt me echt heel spannend allemaal" vertelde Riven hem grijnzend. Ze vroeg zich af of hij wat achterhield.

"Laten we dan naar de bieb gaan", zei Lily tevreden. Toen James ging kruisde hun blikken elkaar een kort moment. Ze zuchtte en kwam overeind om de andere kant op te gaan.

"Als je geen huiswerk wil maken mag je best mee naar buiten", zei Remus met een vriendelijke glimlach tegen Tops en hij stond ook op en liep met James mee naar buiten.

"Nou dames, de plicht roep, succes in de bieb", zei Sirius plagend en hij volgde lachend zijn vrienden mee naar buiten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 7:14 am

Regilius luisterde naar haar woorden. Tot ze misdaden wilde onderzoeken maakte hem wat nerveus maar dat glimlachte hij weg.' Ik hou ook van onbekende magie. En meer zoeken er achter.' Zegt hij waarna hij verder at.

Arya knikte en liep met lily mee. Als ze buiten gehoor afstand zijn zucht ze.' Je hebt gelijk lily. Over sirius.' Zegt ze wat verslagen terwijl ze naar de bieb liep.

Tops hoorde remus en sprong overeind.' Daar zeg ik geen nee tegen." Zegt ze. Tops hangen met hun wel vaker rond. Soms was ze gewoon een van de jongens. Ze liep vlug met ze mee. En gaf sirius een speelse duw. ' Alsof jij huiswerk een plicht vind.' Zegt ze tegen hem.

James nam een heb van zijn appel en keek naar remus en hij glimlachte. Nog een paar nachten en dan was het eindelijk vollen maan. Dacht hij terwijl hij naar buiten liep.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 7:29 am

"Het is gewoon zo boeiend om je in zulke dingen te verdiepen", zei Riven met een glimlach en ze at nog een paar happen.

Lily keek naar Arya en het duurde een paar tellen voor ze begreep wat ze precies bedoelde. "Ooh, lieverd, maak je je daar echt zoveel zorgen over?" vroeg ze.

Sirius gaf Tops een plagend duwtje terug. "Ik bedoelde met plicht buiten chillen, niet studeren" zei hij lachend en hij liep door. Buiten bij een fijn plek je aan het meer plofte hij in het gras en keek hij tevreden om zich heen. Dit was pas leven.

Remus ging in het gras zitten en keek zijn vrienden aan. "Het enige wat eraan ontbreekt is een boterbiertje", zei hij lachend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 8:11 am

' mee eens.' Zegt Regilius en hij at zijn borst leeg en dronk nog wat van zijn boterbier. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen.

'Gewoon als je iets beseft komt het hardt aan.' Legt arya lily uit en liep met haar mee.

Tops keek even verbaast als het langzaam tot haar door dringt. ' Oh. .Daar kan ik wel mee leven.' Zegt ze en ze liep met de jongens mee en plofte ook in het gras neer en ging uitgebreid liggen.' Jah. Hebben ze die niet in de keuken.' Vraagt ze aan de jongens in het algemeen.

James ging ook zitten in kleermakers en nam nog een hap van zijn appel. ' geen idee eigelijk. ' Geeft James toe aan tops en hij keek uit over het meer en hij pakte een steentje en gooide die in het meer.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   di okt 06, 2015 9:56 am

"Nog wat van je nicht gehoord?" vroeg Riven toen ze haar mond weer had leeggegeten. Ze was wel benieuwt in hoeverre Bellatrix bezig was met haar grote mond.

Lily sloeg een arm om haar heen. "Je bent echt gek op hem he?" ze vond het rot voor Arya, Sirius was zo bezig met zichzelf en zijn vrienden dat hij totaal leek te missen wat voor geweldig meisje Arya was.

Sirius moest lachen. "Boterbier op school? Natuurlijk niet, het is niet echt sterk, maar het moet natuurlijk niet te gezellig worden hier", zei hij tegen haar. Hij keek naar James. Hij wilde eigenlijk over Lily beginnen maar dat was een beetje lastig nu Tops erbij was, ze konden nu niet vrijuit praten.

Remus keek naar Tops. "Ben je eigenlijk nog nooit in de keukens geweest?" vroeg hij toen aan haar. Sirius en James hadden hem vaak zat meegesleept naar de keukens, het was voor hem vanzelfsprekend. Maar het was natuurlijk logisch dat de meeste leerlingen niet wisten hoe ze in de keukens kwamen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 07, 2015 8:14 pm

Regilius veegde met een servet zijn mond schoon en keek riven aan op haar vraag. Hij legde het servet neer en glimlachte lichtjes.' Zeker. Ze moet haar zin door drijven.' Zegt Regilius schouder ophalend. Hij trok zich er niet zo veel van aan zolang het bij woorden bleef.' Zolang ze jou maar metrust laat.' Zegt hij zachtjes en hij keek haar aan.

Arya haalde haar schouders op en keek lily aan.' Ik kom er wel overheen.' Zegt ze met een glimlach als ze de bibliotheek in gaan. Ze vond het heerlijk tot het hier naar oude boeken rook.

Tops grinnikte om sirius.' Tja wie weet houden de leerkrachten soms ook stiekem een feestje.' Grapt ze en knipoogde naar sirius. Ze keek naar het meer en kon zich niet voorstellen tot je achter een paar jaar hier niet meer kwam. Ze hoort remus en kijkt naar hem." Tuurlijk ben ik er al eens geweest.' Zegt ze tegen hem.

James was nog steentjes in het meer aan het gooien. Hij kon niet wachten tot het volleybal was. En hij probeerde lily te vergeten en gij stopte met steentjes gooien en ging liggen op het gras.

'Hey tops.' Roept een meisje van haar jaar en tops keek om en grijnst.' Hey.' Roept ze terug en stond op. En keek naar de jongens.' Sorry ik moet even socialiseren.' Legt ze de jongens en ze rende naar die gene toe.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 07, 2015 9:20 pm

"Maak je maar geen zorgen", zei Riven. "Ik ben al een grote meid, trek mijn eigen schoenen als zelf aan. Ik red me wel", ze was erg slim en sterk. Ze maakte zich niet snel zorgen over iets en ze wilde niet dat andere mensen dat wel deden. Ze at nog een beetje van haar salade en dacht na. "Waar zullen we zo heen?"

Lily ging zitten aan hun vaste tafel en legde haar boeken op tafel. Eigenlijk was het oneerlijk hoe dit soort dingen werkte. Het leek nooit van twee kanten te komen in haar omgeving. "Heb je het eigenlijk ooit tegen hem gezegd dat je hem leuk vind?" wilde ze weten.

Remus lachte toen Tops weg ging. "Meiden", zei hij geamuseerd.

Toen Tops weg was keek Sirius naar James. "Hoe gaat het nu met jou en Lily?" vroeg hij meteen toen de kans zich voordeed. Hij zag wel dat het negeren nog steeds bezig was maar ze zaten vanmorgen wel bij elkaar en hij wilde weten hoe dat voor James was geweest.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   

Terug naar boven Go down

The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 20Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Doin' Time For Bein' Young [RPG]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: