IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

The Time of The Marauders (A&S)

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Volgende
AuteurBericht
feniks

Aantal berichten : 5146
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 07, 2015 9:41 pm

Regilius glimlachte waterig en knikte begrijpelijk. Alleen van binnen maakte Regilius zich toch nog grote zorgen omdat hij wist in welke vriendenkringen Bellatrix om ging en waarmee ze bezig waren en waarmee hijzelf bezig was.'Nou ik stond er op om je uit eten te nemen. Dus waar wil jij nog graag heen.' Vraagt hij en hij keek naar de bediende en wenkte haar. Hij vroeg even de rekening en betaalde snel en richte zich daarna weer op riven.

Arya liep naar een kast en pakte daar wat boeken uit daarna ging ze bij lily zitten. Ze hoorde haar vraag en schudde haar hoofd. ' Nee dat durf ik niet. We weten allebei Hoe sirius tegen allen meisjes doet.' Zegt ze tegen lily. Normaal was arya nooit bang voor iets of wat dan ook. Dan keek ze lily aan.' Vind jij niemand leuk op school." Vraagt ze dan.

James slaakte een diepe zucht toen sirius over lily begon.' Ik geef het op sirius ik zeg niks meer dan het hoog nodige.' Zegt hij tegen zijn vriend en hij plaatste zijn aromen onder zijn hoofd terwijl hij naar de lucht keek. Hij wist tot het moeilijk ging zijn om lily te vergeten.' Nog een paar nachtjes...' Zegt hij dan met een speelse grijns.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   wo okt 07, 2015 9:56 pm

Riven stond op en deed haar jas weer aan die ze over de stoel heen had gehangen. "Laten we gewoon een rondje door zweinsveld lopen dan",  zei ze en ze begon naar buiten te lopen. "Gewoon wat rondkijken en dan langzaam weer terug". Ze glimlachte en begon een willekeurig kant uit te lopen.

Lily keek naar Arya en dacht even na wat ze zei. Het klopte natuurlijk dat Sirius vele aanbidders had die hem het behoorlijk benauwt maakte. "Maar als je niks zegt, dan zal het balletje misschien nooit gaan rollen terwijl er misschien wel wat potentie is.." zei ze bedachtzaam. "Ik bedoel, hij vind je aardig en weet zeker dat als jij je niet zoals zijn fanclub gedraagt hij er respect voor zal hebben, en wie weet. Dan gaat hij er misschien wel over nadenken"

Sirius keek naar James. "I know, maar je lijkt er niet heel gelukkig van te worden", zei hij. Hij merkte dat hij er niet over wilde praten dus ging hij mee een de onderwerpverandering. "Spannend he?"

Remus glimlachtte. "Eerste keer dat ik er zin in heb", gaf hij toe. Hij haatte de transformatie, maar nu zou hij voor het eerst niet alleen ervoor staan en dat vond hij een fijne gedachten
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 08, 2015 3:38 am

Regilius stond op en deed zijn vest weer aan en volgde riven. Hij sprak net erg veel al merkte je wel tot hij zich op zijn gemak voelde bij riven. Na een tijdje lopen keek hij zijdelings naar riven en langzaam pakte H8j haar hand vast onder het lopen en nu zag je hem even wat gespannen bang of ze haar hand terug zou trekken.

Bellatrix en nog een paar waren ook in zweinsveld en keken vanaf de verte naar Regilius die kwam aan gelopen. Bellatrix vernauwde haar ogen toen ze zag tot Regilius riven haar hand pakte.

Arya sloeg het boek open en bladerde er door en keek soms even naar lily tot ze op de juiste pagina was.' Ik snap het maar eerlijk gezegt ben ik bang voor het antwoord wat als hij me helemaal niet ziet staan of als een spelletje gebruikt.' Zegt arya en sloeg haar ogen neer.' Nu heb ik altijd soms nog dat kleine beetje hoop in me tot het wat wordt.' Zegt ze.' Maar genoeg over jongens lily.' Zegt ze dan met een glimlach.

James hoorde sirius zijn woorden en zuchte. Hij had geen zin meer om die pijnlijke opmerkingen naar zijn hoofd te krijgen zeker niet na die keer met sneep dat was toen zo pijnlijk geweest en op het begin van dit jaar had hij er gewoon genoeg van. Dan kijkt hij naar sirius en grijnst.' De spanning is in geen woorden uit te drukken.' Zegt hij dan en hij sloot zijn ogen.' Een hond...' Zegt hij ongelovig. En draait zich op zijn buik.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 08, 2015 5:38 am

Toen Regulius haar hand pakte knipoogde Riven kort naar hem en liep ze door. Niet veel later zag ze Bellatrix in de verte. Het voelde bijna als een uitdaging naar haar toe. Dus ze wachtte rustig af wat er gebeurde.

Lily wilde nog op Arya reageren maar besloot het toch maar niet te doen en ze knikte. "Oke, ik zal het er niet meer over hebben". zei ze en ze sloeg haar boeken open op de goede bladzijde en pakte een vel perkament.

"Moet jij nodig zeggen, hert" lachte Sirius. "Met gewei en al! Geweldig, we kunnen straks gewoon marshmallows roosteren aan dat ding, ideaal! Gaffel!" het woord kwam er zomaar uit .
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 08, 2015 5:48 am

Regilius bloosde lichtjes toen riven knipoogde en hij ontspande langzaam ook weer terwijl ze verder liepen. Maar na een tijdje ziet Regilius ook Bellatrix en hij voelde zich wat ongemakkelijk maar bleef riven haar hand vast houden.
Bellatrix bekeek de twee en ging langzaam er op af.' Ik dacht tot wij wat hadden afgesproken Regilius. ' Vraagt ze zoetjes. Regilius keek haar langzaam aan.'Ik heb er nooit jah op gezegt. ' Zegt hij dan.

Arya las rustig in het boek.

James grinnikte.' Jah en daarna niks meer van haren op mijn kop hebben. Net bedankt sirius.' Zegt hij en dan kijkt hij stom verbaast bij het woord gaffel. Hij bleef even stil maar schiet dan in de lach Hoe hij daar op was gekomen wist hij niet. Maar dat leek wel een ideale bijnaam dat doelde op zijn gewei zeker.' Dan moet remus iets met de maan hebben.' Zegt hij tussen het lachen door.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 08, 2015 11:40 am

"Ik wist dat ik je snel weer zou zien", zei Riven op een lieve toon met dreigende ondertoon. "Ik heb je gemist, hoe gaat het met je?" ze zei dat laatste vooral erg sarcastisch. Ze wist wel hoe ze van zich af moest bijten.

Lily maakte haar huiswerk.

Sirius dacht na een keek naar Remus. "Hij is er altijd als de maan er is..." zei hij nadenkend op zoek naar een leuke naam. "Misschien iets van Maanman, of manennacht.... of MAANLING!" hij vond het bijnamen bedenken wel een leuk spelletje.

Remus moest lachen om Sirius' creatieve ingevingen. "Ik wil best jou maanling zijn hoor, als ik ook een geschikte naam voor jou mag bedenken. Wat dacht je van Sluipvoet? Past goed bij je sneaky karakter".
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   do okt 08, 2015 8:21 pm

Regilius keek langzaam naar riven. Ze wist hoe ze het spelletje moest spelen maar toch maakte H8j zich zorgen om wat Bellatrix met haar zou doen.
Bellatrix keek riven dodelijk aan en ze glimlachte.' Goed geraden schat.' Begon ze zoetjes en ze kantelde haar hoofd.' Eigenlijk gaat het niet zo goed met me aangezien iemand mijn neefje inpikt en haar nog zo gewaarschuwd had uit zijn buurt te blijven.' Zegt Bellatrix en je hoorde de boosheid er af druipen. Ze trok haar stok en zei op dat zelfde moment.' Ik ga je een lesje leren.' Maar op dat moment richte Regilius zijn stok op Bellatrix. ' ik ben je hond niet.' Sist hij.

Arya was aan het lezen en pakte dan een stuk perkament om dingen op te schrijven.

James grijnsde dit was geweldig die bijnamen verzinnen en niemand zou weten waarover ze het hadden.' Maanling die is passend. ' Zegt hij tegen sirius en hij keek naar remus die sirius zijn naam wilde verzinnen. Dan als hij het zegt schiet James in de lach om Hoe remus het zei. Het klopte gewoon.' Je slaat de spijker op zijn kop...maanling. dat is precies wat hij is.' Zegt hij lachend. Hij genoot er van.' Maanling sluipvoet en gaffel.' Zegt hij met een glimlach.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   vr okt 09, 2015 6:40 am

Riven trok haar wenkbrauwen op en keek Bellatrix aan. "Awwhh, wat vervelend voor je meis, ben je een beetje bezitterig en jaloers? Zijn hele lastige eigenschappen. Ze maken een mens lelijk". Ze liet zich echt niet uitlullen door een gestoorde Zwadderaar. Ze had haar stok ook getrokken.

Lily klapte na een tijdje haar boeken dicht en glimlachtte tevreden. Ze was klaar voor deze week. "Nou dat viel allemaal best wel mee", zei ze tegen Arya. "Zullen we gaan kijken of het buiten echt zo lekker weer is als iedereen beweerd?"

Sirius grijnsde. "Geweldig! Helemaal leuk", hij hield wel van dit soort dingen. "Dit zijn de perfecte schuilnamen voor ons".
Remus glimlachte naar zijn vrienden. Hij was dol op ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   vr okt 09, 2015 6:58 am

' pas op je woorden kleine feeks.' Snauwt Bellatrix naar riven toen die begon te dreigen en ze keek met een oog even naar Regilius die nog wel het lef had om een stok op haar te richten.Dan zonder een wordt of wat dan ook liet ze Regilius achter uit vliegen met een spreuk die ze nonverbaal gebruikte. Dan keert ze zich naar riven. Het was waar Bellatrix was bezittelijk. ' riptuseptra.' Snauwt ze als ze op riven richt.

' Wat dit even af maken.' Zegt arya en ze ging verder en na zoon 10 minuten had ze het af en zuchte.' Nu ben ik ook klaar.' Zegt ze en ze bego alles op te ruimen.' Jah dat kunnen we doen.' Zegt ze met een glimlach en ze stond op klaar om naar buiten te gaan.

James grijnst.' We zijn ook bijna perfect met alles wat me doen.' Zegt hij tegen sirius en hij ging goed recht zitten en H8j sloot zijn ogen genietend van de zon.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 6:45 am

Riven had de aanval wel zien aankomen en ze dook opzij zodat de vloek afketste. Vervolgens richtte ze haar eigen stok met een snelle beweging op Bellatrix en riep ze "Expelliarmus!" in een poging haar te ontwapenen. Dit wijf was knettergek, dat stond vast.

Lily sloeg haar tas over haar schouder heen en begon door de gangen van het kasteel te lopen richting buiten. Ze zag in de verte de jongens zitten en keek even naar Arya. Misschien kon ze haar helpen door haar dichter naar Sirius te brengen, misschien hielp het juist niet.

Remus rolde met zijn ogen. "Jullie zijn knettergek zal je bedoelen", zei hij en hij ging in het gras liggen en sloot zijn ogen. Hij voelde de zon op zijn huid branden en glimlachte.

Sirius glimlachte even. "Dat is ook de bedoeling van ons bestaan".
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 7:48 am

Bellatrix ergerde zich er al aan Tot ze riven niet geraakt had en net als ze haar weer wilt aanvallen wordt ze ontwapend waardoor ze rood aanliep van boosheid maar ook schaamte. Ze griste een toverstokje van een van de meiden wat bij haar liepen en richte op riven.' Cruciaal. ' Sist ze boos. Regilius sprong er tussen in en wordt geraakt hij kreunde pijnlijk als hij ineen zakt en begint te schokken. Bellatrix schrok er van en stopte de vloek. Dan keek ze boos naar riven.' Ik zie je zo in de leerlingen kamer Regilius. Binnen een half uur.zo niet...' Dreigt ze maar wel wat uit haar doen en ze raapt haar eigen stok op en loopt weg met haar gespuis. Regilius zat op zijn knieën en hijgde lichtjes.

Arya keek naar lily en beet op haar lip. Ze wilde graag indruk maken maar ze wilde zich niet opdringen aan sirius.' Zullen we gaan pootje baden.' Vraagt ze dan aan lily. En wijst naar het water.

' zodat niemand ons bestaan onklaar zal vergeten remus.' Grijnst James en hij keek van remus naar sirius en weer terug. Dan ziet hij verder op de rode haren van lily iets wat hij overal herkende en een zucht ontsnapte aan zijn lippen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 8:20 am

Riven hielp Regulius overeind. "Gaat het een beetje? Wat een bitch is die nicht van je. Ze denkt dat ze alles kan maken, nou die zal zichzelf nog wel eens tegenkomen.."

Lily voelde dat Arya graag naar de jongens wilde."We kunnen best even die kant op hoor". zei ze tegen haar vriendin. "Dan biedt ik wel mijn excuses aan James aan en dan heb jij even de tijd met Sirius, wie weet wat ervan komt" glimlachtte ze.

"Ik moet eigenlijk nog wat studeren.." mompelde Remus en hij keek naar zijn vrienden. "Sorry, ik ga, ik zie jullie later"en hij liep weg.

Sirius keek naar James. "Dan blijven er nog maar twee over vandaag!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 8:37 am

Regilius knikte dankbaar naar riven en bekeek haar of ze iets had maar ze had niks. Hij luisterde naar haar woorden en je zag zijn blik somber worden.' Ze kan aardig zijn maar soms ook bozer. Meestal krijgt ze wat ze wilt.' Zegt hij terwijl hij zijn kleren recht streek. Hij keek of alles goed zag en dan weer naar riven.' Excuseer me. Ik ga naar de leerlingenkamer voordat bella zo boos wordt tot ze andere zwadderaars er bij betrekt. Zij ik je morgen weer in de bieb. ' Zegt hij en keek haar vragend aan.

Arya twijfelde eerst maar kijkt ongelovig naar lily als die zegt tot ze haar excuses gaat maken aan James. 'Oke.' Zegt ze ademloos en kon het nog niet geloven wat lily had gezegt. Ze begon richting de jongens te lopen en zag remus weg gaan.

James hoorde sirius en keek weg van lily en hij grijnsde.' Zeker. Wat gaan we doen.' Vraagt hij aan hem.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 9:06 am

"Ze gaat je toch niks aandoen he?" vroeg Riven toen hij zei dat hij wilde gaan. "Want dan hant ze. Ik wil morgen best naar de bieb komen."

"Geen idee" zei Sirius. Toen zag hij in de verte Lily en Arya aan komen lopen. "Wat krijgen we nou?" zei hij verbaasd. "Ik wil je geen valse hoop geven maar het lijkt erop alsof Evers onze kant op loopt." zei hij.

Lily glimlachte en liep met Arya naar de jongens. Ze hoopte dat Arya het leuk zou hebben met Sirius. Ze had er zelf ook wel een beetje mee gezeten dat James zo afstandelijk was geweest dus dit was een mooie situatie om dit uit de lucht te helpen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 9:23 am

Regilius glimlachte gerustellend naar riven.' Als ze me wat had willen doen was dat net al gebeurt.' Zegt hij tegen haar en hij knikt.'tot morgen na de lessen in de bieb.' Zegt hij en hij liep op een drafje weg.

James zag sirius ergens naar kijken maar hij keek zelf nog net niet om.maar als hij de woorden van sirius hoort kijkt hij wel snel even om en dan weer voor zich.' Wedden tot ze me nog even iets komt in wrijven of zo.' Sist hij naar sirius terwijl hij zijn hart voelde versnellen.hij heild zich in en ging met geen hand Door zijn haren heen.hij keek nog niet op.

Arya liep met lily mee naar de jongens en ze keek van lily naar James en daarna naar sirius en ze ademde diep in liep naar hem toe en ging naast hem zitten. ' Let op dit gaat de geschiedenis van zweinstein in.' Fluistert ze naar sirius doelend op James en lily.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 9:35 am

Riven en knikte hem na. Ze hoopte dat hij gelijk had. Ze kon die achterlijk bellatrix niet uitstaan, dat mens had kronkels van alle kanten. Ze keek om zich heen en besloot nog wat rond te lopen.

Sirius keek even verbaast naar Arya die zei dat dit de gescheidenis van Zweinstein in zou gaan en keek vervolgens naar Lily.

"Potter, kunnen we misschien even praten?" vroeg Lily. Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk, dit was niet hoe het normaal gesproken ging tussen hen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 9:43 am

Regilius ging op een draf naar de leerlingenkamer van zwadderich en ging na het wachtwoord te zeggen naar binnen en zag Bellatrix al met lucius en sneep praten en hij liep met lood in de schoenen er heen.

Arya keek zwijgend toe en wisselde even een blik met sirius.

James keek op ze vroeg om met hem te praten en hij keek even stom verbaast. 'Tuurlijk evers.' Zegt hij nadat hij zijn verbaasdheid de baas was geworden en hij stond op en keek sirius aan en knikte naar hem en hij liep een stukje bij de rest vandaan zodat ze wat privacy hadden.

Arya keek ze nog even na en dan naar sirius.'geloof het of niet maar volgens mij zei lily net voor we hier heen kwamen tot ze sorry ging zeggen tegen James. ' Fluistert ze naar sirius.' Als ik geen smekkies in mijn oren heb gehad.' Zegt ze er achter aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 9:50 am

Sneep vond het vervelend dat hij door bellatrix werd meegesleurd in deze situatie. Hij had helemaal geen zin om zich bezig te houden met de vrienden van haar neefje. Hij was zelf jaren met Lily geweest en vond daarom niet dat hij zich hier mee moest bemoeien. Maar hij liet zich niet kennen.

Lily ging tegenover James staan en keek hem aan. "Ik merk dat je wat afstandelijker bent de laatste tijd" begon ze en friemelde wat aan een rode lok haar. "Het leek ook een beetje of je beledigd was door mijn opmerking van vorige week.. Sorry daarvoor, het was niet zo bedoeld" zei ze wat hakkelend.

Sirius keek naar Arya en grijnsde breed. "Het zou eens tijd worden!" zei hij tevreden over het nieuws wat hij had gehoort. Dus het had echt gewerkt, hij was blij voor James met deze nieuwe ontwikkeling. "En jij hebt dat haar niet aangepraat ofzo?" wilde hij weten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 7:24 pm

Regilius kwam aan bij het gezelschap en Bellatrix keek hem boos aan. Terwijl ze nu tegen hem begon te preken over riven en nog veel meer.' Nou wat heb je er nog over te zeggen.' Vraagt bella aan hem. Regilius keek even naar sneep en wist ook tot hij om was gegaan met lily.' Ik doe al heel veel wat jullie van mij verwachten maar deze verwachting kan ik niet waar maken. Want ik zal en wil haar blijven zien met of zonder jullie goed keuring.' Zegt hij tegen bella en die begon weer rood aan te lopen.' Laat me niet merken tot jij of je vriendjes haar wat aan doen.' Zegt hij dan zachtjes. Bellatrix keek met vernauwde ogen naar Regilius en pakte hem bij zijn kin.' Was dat een dreigement neefje.' Vraagt ze scherp.' Jah.' Zegt Regilius koel.

James deed zijn handen in zijn zakken om te voorkomen tot hij met zijn ha Den door zijn haren zou gaan en bekeek lily die ineens best zenuwachtig leek.hij luisterde aandachtig en was verbaast tot lily evers niet goed uit haar woorden kwam. Als zij haar verontschuldiging aanbied aan hem glimlacht hij.' Ik accepteer je excuses en ja ik was beledigd over je opmerking. Maar wat kan jou dat ineens schelen evers.' Vraagt hij oprecht nieuwschierig.

' Jah dat vond ik nu ook. Iedereen ziet toch ondanks hun eeuwige gekibbeld tot ze bij elkaar horen.' Zegt arya tegen sirius.' Vind jij dat ook tot die twee bij elkaar horen.' Vraagt ze dan aan sirius.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 8:47 pm

Sneep keek enigszins goedkeurend naar Regulius, al was dat bijna niet te zien. Hij verkilde zijn blik snel weer. Hij had zichzelf voorgenomen zich niet meer bezig te houden met liefdadigheid. "Je kan beter even dimmen" waarschuwde hij hem en een ijzige stem.

Lily keek naar James en zijn directheid riep meteen weerstand bij haar op. Al realiseerde ze zich nu dat zijn directheid haar dwong tot openheid en dat de weerstand voort kwam uit het feit dat ze dat moeilijk vond. Ze haalde een keer diep adem want ze wilde niet nog een keer bot antwoorden. "Ik merkte het aan je gedrag en merkte dat ik me daar ergens diep van binnen wat schuldig over voelde..." mompelde ze.

Sirius glimlachte naar Arya. Ze was altijd zoveel aan het denken en opsommen dat het bijna schattig te noemen was. "Ik weet het niet, maar aangezien James niet van opgeven weet gok ik dat het voor hem wel menens is. Durf te wedden dat het meteen weer goed is als ze echt haar excuses aanbied, James is net een mak reetje wat dat betreft". hij moest lachen om zijn eigen referentie naar James hert zijn omdat hij wist dat niemand die link zou leggen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   zo okt 18, 2015 10:30 pm

Regilius keek Bellatrix aan maar als die sneep zijn woorden hoort kijkt hij hem vernietigend aan hij had zijn eerdere blik niet gezien. ' moet jij nodig zeggen sneep.' Sist hij tegen hem doelend op vorig jaar met lily en hij beende weg.
Bellatrix keek Regilius na die naar zijn slaap vertrek ging.

James glimlacht naar lily.' Bedankt en ik heb je excuses aanvaard. Dus jij hoeft je niet meer schuldig te voelen.' Zegt hij tegen haar.' Dus als ik weer mijn oude ik ben voel je je dan beter of vind je me dan nogsteeds een kwal.' Vraagt hij met een speelse lach rond zijn mond en haalde zijn handen uit zijn zakken. En ging met eentje door zijn haren heen.

Arya knikte 3n glimlachte naar sirius.' Ik denk tot iedere andere jongen al lang de bijl er
Bij neer had gegooid maar hij blijft vol houden hoe dan ook. ' Zegt ze en keek sirius aan.' Dat denk ik ook en kijk...Hij gaat weer met een hand Door zijn haren heen.' Giechelt arya ineens en duwde sirius aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 4:14 am

"Ik ben het bewijs dat dit soort dingen slecht aflopen, bespaar jezelf de pijn. Ze is niet van hetzelfde soort" zei Sneep verbitterd.

"Ik heb graag dat je jezelf bent, dus dat moet je zeker doen. Dat je je soms als een kwal gedraagd wil niet zeggen dat je er een bent", zei Lily en ze kwam weer wat steviger om de hoek. Het gedeelte treiteren en streken uithalen vond ze nog steeds niet kunnen, met die dingen weggeteld was hij best oke, moest ze toegeven.

Sirius grinnikte en duwde Arya terug. "Tja James is niet iedere jongen, wat zou jij doen in zijn schoenen?" vroeg hij geamuseerd.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 5:30 am

Regilius liet zich op het bed vallen en dacht na. Hij slaakte een diepen zucht. Hij zou riven niet laten vallen.

James keek naar lily en voelde zich warm worden van binnen. Zeker na haar woorden die eigelijk helemaal niet onaardig waren.' Bedankt evers.' Zegt hij dan oprecht.' Zullen we terug gaan naar sirius en dior. (Achter naam arya).'Vraagt hij en gebaart naar hun.

Arya grinnikte en ging gemakkelijk zitten. ' pff dat is een goede.' Begon ze na denken en ze dacht een tijdje na en keek even naar James. ' ik zou vragen om een kans al was die maar heel klein. Gewoon een date en haar daar laten zien tot hij haar wel waart is.' Legt arya uit nog half na denken. Dan ziet ze James hun kant weer op komen.' Vertel wat anders hebben ze door tot e het over hun hadden.' Zegt arya dan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Anniek.

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 5:41 am

"Wacht", zei Lily tegen James en ze hield hem tegen toen hij terug naar de rest wilde lopen. "Laat ze maar even, we kunnen best even een rondje lopen". Ze dacht aan Arya die bij Sirius zat en ze wilde haar echt even de tijd gunnen. Mede door Lily had ze die kans namelijk nooit echt gehad.

Sirius knikte. Hij wist dat James Lily al vele maanden had uitgevraagd, al was het vaak op een manier geweest waarop hij gewoon solliciteerde om een nee. Tijdens het pesten van Sneep bijvoorbeeld. "Dan moet die ander hem ook wel de kans geven", zei hij schouderophalend. Hij zag dat Lily James tegenhield en trok zijn wenkbrouwen op. "Wat krijgen we nou?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
feniks

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   ma okt 19, 2015 7:05 am

James keek lily verbaast aan als die hem tegen houd. Maar hij glimlacht als ze voorstelt om wat rond te lopen en hij haalde zijn schouders op en begon een andere kant uit te lopen.hij was een keer stil en zei niks en hij liep gewoon. Dit had lily gevraagd en hij glimlachte warm naar haar.' Hoe was jou zomer.' Vraagt hij uiteindelijk.

' Jah dat weet ik. Daarom vind ik het ook jammer voor James tot lily hem geen kans geeft.' Zegt arya en ze ging met een hand Door haar haren heen.ze keek naar sirius maar als ze hem hoort en ze kijkt snel achter om terwijl haar mond even open zakte.' Blijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit.' Zegt ze en draait zich om naar sirius en grinnikte.' Oke genoeg over lily en James. Vertel eens wat wil jij later worden.' Vraagt ze ineens.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The Time of The Marauders (A&S)   

Terug naar boven Go down

The Time of The Marauders (A&S)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 20Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Doin' Time For Bein' Young [RPG]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: